A „Virágnaptár” használata


1. Rendszer
A „Virágnaptár” egyike a kiemelt partnereink számára nyújtott szolgáltatásainknak.
Arra hivatott, hogy bemutassa a közeljövő virág- ill. kiegészítő-trendjét és segítséget nyújtson a partnereink tevékenységének megtervezésében.
Aki ezt használja, megismerheti a Dunavirág partnerhálózat éves marketing stratégiáját.

2. A használat feltételei
A „Virágnaptár” elérhető az egyedi kóddal rendelkező partnereink számára a weblapunkon keresztül.
Ezen felül biztosítunk egyedi ügyfélszolgálati kapcsolattartót, aki a „Virágnaptár” aktuális elemeire felhívja a figyelmet,
arról részletesebb tájékoztatást tud nyújtani.
A „Virágnaptár” tartalmazza az adott hónap ajánlott és javasolt színeit, kiegészítőit, virágait, kompozícióit
és az ehhez kapcsolódó tájékozódási és értékesítési segédleteket. Beszámolunk partnereink sikeres kampányairól.

3. Fontos tudnivalók
A „Virágnaptár” elemei az összes kiemelt partnerünk számára elérhető.
Azon partnereink, akik a marketing stratégiánkba illeszkedő egyéni koncepcióval jelentkeznek,
törekvéseit támogatjuk: fontos eseményként beillesztjük „Virágnaptárunkba”.
Partnerre szabott marketing tervet készítünk. A közösen egyeztetett terv alapján egy komplett kampányt állítunk össze,
amely tartalmazza a határidőket, feladatokat, marketing elemeket.
A lebonyolításban részt veszünk, segítséget nyújtunk, média megjelenéseket biztosítunk.
A sikerekről országos szinten beszámolunk.

4. A „Virágnaptárba” való bekerülés feltételei
  • a média megjelenések feltételeinek biztosítása (központilag ajánlott marketing elemek használata pl.Facebook posztok stb.);
  • aktív közösségi média megjelenés;
  • partnerkapcsolati munkatársunkkal való együttműködés (információ megosztás);
  • konkrét elképzelés, egyéni promócióhoz;
  • saját egyediségének és szakmaiságának megjelenítése;
  • a kiemelt partnereink stílusukban, tevékenységük végzésükben és kommunikációban képviseljék a legmagasabb színvonalat a vásárlóik felé.